Kalendár

Marec
P U S Š P S N
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Aktuality
25.12.2018

XV. Humanitárny ples

Našou už tradičnou aktivitou, ktorou vždy zahájime podujatia v novom roku je Humanitárny ples Slovenského Červeného kríža. 
0/0

Jedáleň a donáška stravy

Slovenský Červený kríž, územný spolok Topoľčany poskytuje, okrem iných sociálnych služieb, tiež službu jedálne a donášky stravy do domácnosti pre osoby, ktoré nemajú zabezpečené nevyhnutné podmienky na uspokojovanie základných životných potrieb, majú ťažké zdravotné postihnutie alebo nepriaznivý zdravotný stav, či dovŕšili dôchodkový vek. 

Služba je zabezpečovaná prostredníctvom zmluvnej jedálne, kam klient (prijímateľ sociálnej služby) príde a priamo na mieste si vyberie spomedzi 3 pripravovaných jedál, pričom obed uhradí stravným lístkom vopred zakúpeným na sekretariáte územného spolku (Budova Medicentrum, Moyzesova 1333/1A Topoľčany, 3 poschodie, kancelária č. 302). Klient môže tiež využiť možnosť donášky stravy do domácnosti, pričom počas týždňa obdrží jedálny lístok na obdobie nasledujúceho týždňa, vopred si vyberie dni, pripravované jedlá a stravné lístky k všetkým zvoleným obedom odovzdá nášmu pracovníkovi. Na účel zakúpenia stravných lístkov klient nemusí navštíviť sekretariát územného spolku - lístky si môže zakúpiť priamo u pracovníka donášky. 

Miroslav Kalivoda,
pracovník donášky stravy

Cenník služby

3,15 EUR cena stravnej jednotky pre klientov odoberajúcich stravu v jedálni,
3,25 EUR cena stravnej jednotky pre osoby ŤZP a/alebo manželov odoberajúcich 2 obedy, 
3,35 EUR cena stravnej jednotky pre klientov odoberajúcich stravu prostredníctvom donášky do domácnosti.

K zahájeniu odoberania služby je potrebné, aby klient navštívil sekretariát územného spolku a uzatvoril zmluvu o poskytovaní sociálnych služieb. K zmluve je potrebné doložiť povinné prílohy, ktorými sú: kópia občianskeho preukazu klienta, kópia výmeru dôchodku Sociálnej poisťovne, kópia preukazu ťažko zdravotne postihnutej osoby a tiež kópia občianskeho preukazu manžela/manželky v prípade, ak budú odoberať stravu obaja manželia.

Pri zvolení spôsobu odberu stravy donáškou do domácnosti je potrebné pripraviť si a odovzdať pracovníkom donášky 2 ks obedárov označených menom. Rovnako je možné pracovníkom poskytnúť kľúč od vchodu, bytu alebo domu, prípadne snímacie čipové zariadenie od vchodu do bytového domu. Týmto sa donáška do domácnosti výrazne zjednoduší a komfort klientov zvýši. Zmluva s prílohami a poskytnutými súčasťami (obedár, kľúče,...) je uzatvorená na dobu určitú a to do 31. januára nasledujúceho kalendárneho roka. Po tomto termíne je, v prípade záujmu, potrebné zmluvu opätovne uzatvoriť a poskytovateľovi služby predložiť aktuálne dokumenty preukazujúce nárok na poskytovanie sociálnej služby. 

Prihlásenie, odhlásenie a zmena stravy